KCC (Klant Contact Centrum) Congres 2018

october, 2018

11oct08:3017:00KCC (Klant Contact Centrum) Congres 2018

Event Details

Klantcontact? Dienstverlening, communicatie en participatie!

Overheidsorganisaties zijn volop bezig met het op orde brengen van klantcontact. We zien een ontwikkeling richting pro-actief klantcontact, het aanbrengen van meer sturing en datagedreven werken. De samenwerking of zelfs integratie met de afdelingen dienstverlening, communicatie en participatie is daarbij onontbeerlijk. Initiatieven rondom burgerparticipatie en ‘van buiten naar binnen’ werken worden steeds meer gesteund. Hoe geven we handen en voeten aan deze veranderingen? Wat doen we om de klantervaring te verbeteren? Hoe laten we afdelingen samenwerken of integreren? Welke keuzes maken we in het doorontwikkelen van het KCC en e-dienstverlening? Ontdek het tijdens de 9e editie van het KCC Congres op 11 oktober in het Spant te Bussum!

Tot 1 augustus ontvangt u € 50,- vroegboekkorting! Elke tweede inschrijving ontvangt 50% korting en betaalt € 122,50.* LET OP: er zijn dit jaar slechts 200 plaatsen.
* Geldt niet voor profit organisaties, zij betalen € 695,- p.p.

Plenair programma
– Over trollen en fietstunnels
Renata Verloop, Initiatiefnemer en Hoofdredacteur van Overheid in Contact, helpt organisaties in de publieke sector met het vernieuwen en anders inrichten van hun communicatie
– Naar één digitale entree voor alle overheidsdiensten
Jan Fraanje, Directeur, Vereniging Directeuren Publieksdiensten (VDP)
– Voor en met de stad!
Mohamed el Achkar, Directeur Publiekszaken en CCO, Gemeente Den Haag
– Apenstreken op de gemeenterots
Hoe verleiden we burger en collega in een veranderende omgeving
Patrick van Veen, Gedragsbioloog en Directeur, Apemanagement

Tijdens de praktijkcases en parallelsessies delen o.a. bibliotheek Rotterdam, gemeente Amersfoort, Vught, Heerenveen en Zeewolde hun ervaringen. Verder staan de volgende onderwerpen centraal: integratie tussen communicatie en KCC, profielen en persona’s, klantenprocessen, weboptimalisatie en webcare.

Kom met korting naar het KCC Congres 2018
Op 11 oktober vindt in Bussum de 9e editie plaats van het KCC Congres, met dit jaar als thema: Klantcontact? Dienstverlening, communicatie en participatie! Met o.a. Renata Verloop (Overheid in Contact), Jan Fraanje (Vereniging Directeuren Publieksdiensten), Mohamed el Achkar (Directeur Publiekszaken, Gemeente Den Haag) en Patrick van Veen (Gedragsbioloog).
Als lid van het NAF geldt een korting van € 50,- op deelname, met de code NAFNBL18. Elke tweede inschrijving ontvangt 50% korting.

Time

(Thursday) 08:30 - 17:00

Comments are closed.

X