Impact intelligent CX (Customer eXperience) op het business model en enterprise architectuur

januari, 2019

31jan13:00- 18:00Impact intelligent CX (Customer eXperience) op het business model en enterprise architectuur

Details

Intelligent Customer eXperience heeft impact op houdbaarheid van het business model van de onderneming en kan zorgen voor een exponentiele versnelling van product en business innovaties. Dit kan alleen mbv een agile enterprise architectuur.

Tijdens deze bijeenkomst zal een inzicht gegeven worden van de impact van de CX applicatie suite op de enterprise architectuur.

De voorlopige agenda is als volgt;

  • 13.00 Welkomstwoord VNSG NAF focusgroepen en Miele
  • 13.15 Impact van CX op het business model en de enterprise architectuur.
  • 14.00 Impact en ervaringen van het CX implementatie project bij PPG areospace
  • Pauze
  • 15.15 De rol van CX binnen de business transformation roadmap van SAP
  • 16.00 Impact van de product en business model innovaties op het CX platform van Miele
  • 17.00 Rondleiding in het Miele experience center met de laatste product innovaties

Tijd

(Donderdag) 13:00 - 18:00

Locatie

Miele Experience Center

De Limiet 2, 4131NR Vianen

Comments are closed.

X